Po tretí rok Vám už tradične prinášame nový biznis rozhovor so Slovákom Tomášom Bodnárom, zakladateľom úspešnej kozmetickej značky Luxurie’s.
Predchádzajúce rozhovory si môžete prečítať tu: 1. rozhovor, 2. rozhovor.
Značka Luxurie’s nie je bežnou komerčnou značkou, ktorá by ponúkala množstvo rôznych produktov. Zameriava sa skôr na vzácnu a účinnú prírodnú kozmetiku, bez pridanej chémie.
Tomáš v svojej kozmetike kladie dôraz na čo najvyššiu kvalitu, preto doposiaľ ponúkal len 2 vzácne produkty.
Naposledy sme Tomáša vyspovedali koncom roka 2017, kedy prišiel na trh s novým produktom Diamond Depigmentation. V roku 2018 oznámil spustenie ďalších troch žiadaných produktov.
Aké sú to, odkiaľ pochádzajú a ako k ním prišiel? To všetko aj s malým prekvapením na záver sa dozviete v tomto rozhovore.
Tomáš ako sa darí vašej značke a novému produktu od posledného rozhovoru?
Ženy si ho obľúbili práve na tie pigmentové škvrny, najväčšia výhoda je, že sa dá používať 12 mesiacov v roku pretože nie je fototoxický. Je to naozaj TOP produkt z hľadiska kvality.
V tomto roku ste oznámili spustenie predaja 3 nových produktov, o aké produkty ide?
Konkrétne ide o olej Emerald Opuntia, mydlo Laurel Berry a produkt pre okamžité zbavenie očných vrások Perfect Eyes.
Na čo tieto produkty slúžia a odkiaľ pochádzajú?
Emerald opuntia oil:
– sa považuje za najdrahší olej na svete. Ide o najsilnejší anti-starnúci olej, aký existuje a je mimoriadne účinný v boji proti vráskam a vačkom pod očami.
Obsahuje množstvo vitamínov C, E, mastné kyseliny a steroly, vďaka čomu znižuje hĺbku vrások a zabraňuje vzniku nových.
Olej sa rýchlo absorbuje do pokožky a už po prvých procedúrach sú vrásky menej viditeľné. Pravý opunciový olej pochádza zo Sýrie a Brazílie.
- výsledok používania Emerald Opuntia oil po dobu 3 mesiace
Laurel berry soap:
– má viac ako 2000 rokov starú históriu a pochádza zo Sýrie. Toto mydlo obsahuje vysoký až 40%-ný podiel vavrínového oleja, čo zabezpečuje silné dermatologické účinky.
Mydlo je tak vhodné pre ľudí, ktorí trpia psoriatickou pokožkou alebo citlivou a suchou pleťou. Vďaka svojim vlastnostiam mydlo hydratuje a pleť zbavuje nečistôt, kožných ekzémov či rán po akné.
Navyše je dermatologicky testované a vhodné aj pre detskú pleť. Je to teda vynikajúca alternatíva k bežným komerčným mydlám, prepchatými chémiou.
Perfect Eyes:
– je produkt vyvinutý pre okamžitý efekt zbavenia očných vrások. Pochádza z Holandska a okamžitý efekt nastáva už po 2-3 minútach.
Obsahuje dva druhy silikátov (ílu), ktoré okamžite utiahnu pokožku a peptidy v komplexe Argireline, ktoré ju posilnia. Argireline sa nazýva aj prírodný botox, no pre zdravie človeka je na 100% bezpečný. Produkt neobsahuje žiadne konzervačné látky a aplikácia vydrží až 8 hodín.
V čom sa líšia od bežných komerčných produktov?
Ľudia si dnes často vyberajú kozmetiku len na základe obalu. Zároveň nie je tajomstvom, že množstvo kozmetických produktov obsahuje aj škodlivé látky.
Ja sa preto snažím zameriavať na prírodnú kozmetiku, ktorá je pre ľudské telo logicky najprirodzenejšia. Produkty sa teda líšia v svojom zložení, kvalite a účinkoch.
Ako ste sa k ním dostali a čo vás inšpirovalo?
My si pýtame spätné väzby od majiteľov salónov, tie námety idú od nich, a potom je na nás, aby sme to, čo potrebujú našli v prírode hocikde na svete v požadovanej kvalite.
Aké sú vaše zásady pri vývoji nového produktu?
Ako som spomínal, v prvom rade je to kvalita. Častokrát sa s producentmi stretávame aj na rôznych svetových kozmetických výstavách ako je Cosmoprof Bologna alebo Intercharm Moskva.
Ako dlho trvá proces od myšlienky až po zhotovenie finálneho produktu?
Pol roka. Ten proces komunikácie, následnej dohody, byrokracie medzi štátmi, až po doladenie posledných detailov je naozaj dlhý.
Čo je na tomto procese najťažšie?
Je to individuálne. Ale ťažký spánok mám hlavne, keď riešime arganový olej z Maroka. Je to moslimská krajina, a tá komunikácia je veľmi ťažká. Častokrát tie dohody neplatia, resp. sa menia na poslednú chvíľu.
Priniesť na slovenský trh nový vzácny produkt je nepochybne náročné, podelíte sa s našimi čitateľmi aj o nejakú zlú skúsenosť, či zlyhanie?
Najhoršia skúsenosť bola z toho Maroka, keď sme tam prvý krát vycestovali po dohode s miestnou firmou. Keď sme tam prišli, hneď nás poslali preč, pretože člena rodiny jedného z majiteľov firmy pochovávali, a všetci spolu so zamestnancami sa museli celé dni modliť. Takže 4000 km cestovania bolo zbytočné.
Zatiaľ ste prišli každým rokom s jedným novým produktom, no teraz s tromi. Na čo sa môžeme tešiť v ďalšom roku prípadne v budúcnosti?
Už máme v pláne ďalšie 2-3 produkty, kedy ich spustíme zatiaľ nevieme, ale s informáciami, čo by to mohlo byť narábame citlivo, takže nebudem konkretizovať.
Tak snáď v ďalšom rozhovore. Tomáš ďakujeme.
Ako bonus sme pre čitateľov pripravili jednoduchú súťaž o jeden z nových produktov, súťaž nájdete v tomto odkaze – SÚŤAŽ na konci článku. 🙂