Občas sa stáva, že aj napriek veľkej snahe zvýšiť predajnosť výrobkov, docielime pravý opak. Chyby robíme najčastejšie práve v tom, že nepoznáme požiadavky a správanie klientov a nevieme tak odhadnúť, ako sa klient bude správať, čo mu vyhovuje a s čím je naopak nespokojný.

Ak vás dlhšiu dobu trápi pokles objednávok, nečakajte na najhoršie a konajte čím skôr.

Dajte si spraviť SEO analýzu

Zvýšiť návštevnosť vám opäť pomôže práve SEO optimalizácia. Predtým, ako vám firma začne realizovať SEO optimalizáciu, musí urobiť SEO analýzu. Ak máte podozrenie, že s vašou web stránkou nie je niečo v poriadku, nevyhýbajte sa SEO analýze. Dôležité ale je, aby ste si našli skúsenú firmu, ktorá má so SEO optimalizáciami a SEO analýzami bohaté skúsenosti.

Linkbuilding

Najdôležitejšou časťou SEO optimalizácie je práve linkbuilding. Tvorba spätných odkazov vám zvýši návštevnosť webu v priebehu pár mesiacov aj dvojnásobne. Prichádzajúce odkazy na váš web budú určovať poradie vo vyhľadávačoch. Pre vás je dôležité, aby ste sa nachádzali na prvej strane, aby si vás zákazníci všimli. Určite vám nepomôže, ak budete na tretej, štvrtej, piatej strane. Povedzme si úprimne, vy keď niečo hľadáte, preklikávate sa aj na tretiu stranu?

Musíte byť ale trpezlivý, výsledky sa totiž neobjavia hneď po prvom mesiaci. Je to dlhodobejší proces, ktorý vám ale zaručí dlhodobé úspechy.

Skúste reklamu na Facebooku

Sociálna sieť Facebook vám môže pomôcť zvýšiť návštevnosť web stránky. Tým, že často trávime čas na tejto sociálnej sieti, máte šancu osloviť potencionálnu klientelu vhodnou reklamou na Facebooku. Nezabúdajte ale pravidelne pridávať kvalitný obsah na fanpage stránku vašej firmy. Ak by sme vám mohli odporučiť, vytvárajte aj zaujímavé súťaže o produkty vašej firmy. Získate viac lajkov a zákazníci si vás všimnú.