Zdá sa, že bývalá tanečnica a hviezda kultového seriálu Baywatch má cit aj pre iný druh biznisu. Do života uviedla nový parfum, ktorý nesie jej meno a má aj vlastnú značku spodnej bielizne s názvom With Love From Carmen. Webový portál www.entrepreneur.com bol zvedavý na tajomstvá jej úspechu a podnikavú herečku tak vyspovedal v pútavom rozhovore.

Ako sa darí tvojmu parfumu?

„Som skutočne šťastná, že som stretla partnera, s ktorým som mohla vytvoriť parfum, ktorý milujem – od samotnej vône až po dizajn obalu.“ Carmen v tejto súvislosti doplnila, že sociálne médiá nám v súčasnosti umožňujú, aby ľudia skutočne spoznali, že váš produkt úprimne milujete a cítite ozajstnú vášeň pre to, čo robíte. „Mám aj vlastnú značku spodnej bielizne, ktorá nesie názov With Love from Carmen.

V minulosti som tancovala, čo ma napokon priviedlo k tejto mojej druhej vášni. Nadobudnuté skúsenosti teraz využívam pri tom, čo skutočne milujem.“ Na záver ešte uviedla, že základom jej úspechu je vytrvalosť a trpezlivosť pri všetkom, čo robí.

Carmens parfem

Čo dobré i zlé si sa naučila z toho, čo do podnikania si vstúpila s partnermi?

„Musí to byť partner, ktorého názor si vážite a rešpektujete ho, inak sa veci môžu zmeniť na malú vojnu,“ uviedla. „Ak je moje meno uvedené na produkte, potom ma určitým spôsobom reprezentuje. Chcem preto, aby dobre vyzeral a bol kvalitný,“ dodala.

Máš nejaký tip, ako sa vyrovnať so zlým partnerstvom?

Carmen je presvedčená o tom, že ľudia často nepočúvajú svoj inštinkt. Naučila sa preto rozpoznávať vlastné pocity, ktoré sa objavovali po každom stretnutí. „V minulosti som tento inštinkt nepočúvala a tak sa niekedy stalo, že som začala pracovať na projekte, ktorý nebol tým pravým orechovým pre mňa a vo svojom srdci som to vedela,“ uviedla. Všetko je to podľa jej slov o učení sa prostredníctvom skúseností. Takéto vzdelávanie však zahŕňa aj množstvo urobených chýb a nutnosť poučiť sa z nich. „Až potom dokážete obrátiť veci vo vašom živote na pozitívne.“

Slová Carmen tak len potvrdzujú, že aj v biznise sú dôležité vlastnosti ako odhodlanie, vášeň, trpezlivosť a tímová práca. Nemenej podstatné je počúvať svoj vnútorný hlas alebo intuíciu, ktorá nám väčšinou našepkáva, že čo je pre nás správne a čo nie. Zásadné je aj uvedomenie, že chyby sú bežnou súčasťou podnikania. Kľúčom k úspechu je poučiť sa z nich a naberať stále nové skúsenosti.


  • Zdroj: https://www.entrepreneur.com/article/301070