Bratislava, 15. júna L’Oréal uvádza svoje aktuálne novinky, ktoré prepájajú kozmetické výrobky s najmodernejšími postupmi v ošetrení pleti a vlasov. Päť značiek skupiny L´Oréal, konkrétne Lancôme, Kérastase, L’Oréal Paris, La Roche-Posay a L’Oréal Professionnel, využíva digitálne technológie k poskytnutiu individuálnej starostlivosti svojim zákazníkom. Novinky budú v týchto dňoch predstavené na konferencii Viva Technology Paris. Svoju európsku premiéru tu bude mať detektor odtieňu make-upu Lancôme aj inovatívna kefa Kérastase rozpoznávajúca kvalitu vlasov.

Lancôme: Make-up na mieru

Revolučná technológia značky Lancôme, známa ako Le Teint Particulier, detekuje individuálne pleťové odtiene a dotvára podľa nich farebný tón make-upu. Špeciálny prístroj najskôr zmeria presný odtieň pleti a na základe získaných dát potom primieša do pripraveného základu pigmenty tak, aby výsledná farba zodpovedala jedinečnému tónu pleti každého zákazníka. Unikátnosť make-upu zdôrazňuje personalizovaná etiketa s menom majiteľa. Služba je od roku 2015 dostupná v USA a Kanade. Tento rok ju budú môcť po prvýkrát vyskúšať aj európski zákazníci – konkrétne v obchodnom dome Harrods v Londýne a Galérii Lafayette v Paríži.

Lancom

 Kérastase: Šikovná kefa

Inovatívna kefa značky Kérastase Hair Coach Powered by Withings je vybavená špičkovými senzormi Withings a špeciálnymi algoritmami pre analýzu signálov patentovanými spoločnosťou L’Oréal, ktoré sú určené pre sledovanie kvality vlasov a účinkov rôznych starostlivostí o vlasy. Špeciálna aplikácia potom poskytuje sprievodné informácie a na základe analýzy odporučí každému užívateľovi produkty

Kérastase priamo na mieru pre ešte lepšiu a personalizovanú starostlivosť. Vodeodolná kefa je vybavená mikrofónom, ktorý monitoruje zvuk pri česaní vlasov a podľa zvukových vĺn rozpozná ich kvalitu, poddajnosť, suchosť, rozštiepené končeky a ďalšie atribúty.

kerastas kefa

Ďalej je v nej zabudovaný senzor merajúci silu pôsobiacu na vlasy a pokožku hlavy, akcelerometer a gyroskop pre ďalšiu analýzu kefovania alebo vodivostné sondy, ktoré rozpoznajú či sa kefa používa na mokré, alebo suché vlasy. Šikovná kefa bude dostupná v priebehu tohtoročnej jesene, a to vo vybraných salónoch Kérastase.

La Roche-Posay: Bezpečné opaľovanie

Značka La Roche-Posay ponúka unikátnu technológiu My UV Patch. Ide o prvý kožný senzor s inovatívnou technológiou, ktorá cez aplikáciu v mobilnom telefóne pomáha informovať spotrebiteľov o ich individuálnej slnečnej expozícii, pomáha im chrániť sa pred UV lúčmi a celkovo prispieva k bezpečnejšiemu správaniu na slnku. Zákazníci majú možnosť získať svoj UV Patch zadarmo k nákupu vybraných produktov rady Anthelios od La Roche-Posay.

L’Oréal Paris: Kozmetický génius

Na veľtrhu bude dostupná aj vylepšená verzia Makeup Genius od L’Oréal Paris, ktorá predstavuje virtuálnu make-up aplikáciu vychádzajúcu z konceptu tzv. rozšírenej reality. Jej predošlú verziu si po celom svete stiahlo už viac ako dvadsať miliónov záujemcov. Bude tu tiež možnosť virtuálne otestovať laky na nechty L’Oréal Paris pomocou aplikácie Nail Genius.

L’Oréal Professionnel: Účes na skúšku

Na podobnom princípe funguje aj nová aplikácia L’Oréal Professionnel s názvom Style My Hair. Návštevníci veľtrhu si budú môcť prostredníctvom nej vyskúšať rôzne strihy, farby či štýly vlasov.

Všetky tieto novinky predstaví spoločnosť L´Oréal na francúzskej konferencii Viva Technology Paris v termíne od 15. do 17. júna 2017. Konferencia sa zameriava na rozvoj začínajúcich podnikateľských subjektov, digitálnej transformácie a inovácie.

L’Oréal tu prezentuje svoju prácu už po druhýkrát a okrem nových kozmetických technológií sa tu bude zaoberať aj témou netradičného poňatia ľudských zdrojov, na ktorom spolupracoval s partnermi z radov začínajúcich spoločností (OSCARh, Never eat alone a Monkey tie).

Never eat alone prispieva k formovaniu väzieb a rozširovaniu vnútropodnikových kontaktov medzi zamestnancami rôznych oddelení v rámci L’Oréal USA prostredníctvom aplikácie harmonogramu obedových prestávok.

 OSCARh spolupracuje na novátorskom utváraní kariérnej dráhy („rozšírená spoločnosť“) zamestnancov L’Oréal tým, že im pomáha zapojiť sa do činnosti začínajúcich inovatívnych spoločností alebo malých a stredných podnikov na obdobie troch mesiacov.

 Monkey tie a L’Oréal spoločne vyvíjajú nástroj pre formovanie kariérneho profilu – inovatívnu platformu pre zefektívňovanie vnútropodnikové mobility.

O spoločnosti L´Oréal

L’Oréal

Spoločnosť L’Oréal sa venuje kráse – kozmetickému priemyslu už viac ako 100 rokov. Unikátne portfólio číta 34 medzinárodných, vzájomne sa doplňujúcich značiek. Celá skupina vygenerovala v roku 2016 obrat vo výške 25,8 miliárd eur a po celom svete zamestnáva 89 300 ľudí. Ako popredná svetová kozmetická spoločnosť je L’Oréal prítomný vo všetkých distribučných sieťach: masový trh, obchodné domy, lekárne a drogérie, kadernícke salóny, travel retail, značkové obchody a e-commerce.

Výskum, inovácie a špecializovaný výskumný tím zložený z 3 870 ľudí, ktorý pracuje na plnení kozmetických túžob po celom svete, sú jadrom stratégií skupiny L’Oréal. „Sharing beauty with all“ je celosvetový záväzok udržateľnosti, ktorý stanovil veľmi ambiciózne ciele pre udržateľný rozvoj naprieč hodnotovým systémom celej skupiny pre rok 2020. Viac informácií nájdete na stránkach http://www.loreal.cz/csr-projekty-–-společenská-odpovědnost/sharing-beauty-with-all.